گاه نوشته های امیر اسلامی

نوشته های شخصی امیر اسلامی(خبرنگار ورزشی)

تیم گسترش فولاد تبریز با رمز «یا حسین» برای کسب پیروزی به مصاف تیم صبای قم خواهد رفت. یا حسین,گسترش فولاد
از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه ساعت 18:00 در ورزشگاه بنیان دیزل دو تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

گسترش فولاد تبریز در زمین خود به مصاف تیمی خواهد رفت که در دو هفته گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر، یک شکست و یک پیروزی را تجربه کرده و حالا در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارد.

گسترش فولاد تیمی است که همه بازیکنان آن در طول بازی از جان‌مایه می‌گذارند و با توجه به اینکه فقط چهار بازی دیگر تا پایان لیگ چهارده باقی‌مانده است بنابراین گسترش فولاد به بهترین شکل از داشته‌ها و بازیکنان موجود خود استفاده خواهد کرد تا هر سه امتیاز مقابل صبا را با رمز «یا حسین» به دست آورد.

آنچه از تمرینات و جلسات فنی آبی پوشان باغیرت گسترش فولاد مشخص است آن‌ها نسبت به گذشته به‌مراتب بیشتر از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردار هستند و کاملاً نقاط ضعف تیم حریف را شناسایی و آنالیز کرده‌اند.

مرتضی اسدی کاپیتان تیم گسترش فولاد و سعید مهدی پور و روزبه چشمی بازیکنان صبای قم از محرومان هفته بیست و هفتم هستند.

در مقابل تیم صبای قم صبا که در نیم‌فصل دوم نتایج بدی به دست آورده است روز جمعه به تبریز خواهد آمد که در بد‌ترین حالت یک پله در جدول پایین خواهد رفت و حالت رویایی و خوش‌بینانه آن حضور در رده هفتم و گرفتن جای سایپا است که البته احتمال آن خیلی کم است.

از شروع نیم‌فصل دوم صبای قم به‌غیراز دیدار با پرسپولیس تهران که نتیجه با تساوی تمام شد در بازی های خارج از خانه شکست‌خورده است و بنابراین از اکنون نتیجه بازی روز جمعه کاملاً مشخص است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۳
امیر اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی