گاه نوشته های امیر اسلامی

نوشته های شخصی امیر اسلامی(خبرنگار ورزشی)

جنجالی ترین انتقال لیگ ایران رقم خورد

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

علیرضا فغانی در یکی از مصاحبه‌هایی که بعد از بازی جنجالی تراکتورسازی داشت گفت: «به جای تهمت زدن و انتقاد از من از بازیکنان تراکتور انتقاد کنید. منتظر باشید و ببینید کدام یک از آنها در فصل نقل و انتقالات به سپاهان می‌رود.»

 

بالاخره این اتفاق افتاد و یکی از بازیکنان تراکتور به سپاهان رفت، آن هم جنجالی‌ترین بازیکن یعنی حبیب گردانی. این بازیکن حتی بدون این که به سپاهان برود هم شایعات زیادی پشت سرش بود که مطمئنا با این انتقال شایعات چندین برابر خواهد شد.

 

پنج هفته‌ای به پایان لیگ چهاردهم مانده بود که از تبریز شایعه‌های متنوعی به گوش می‌رسید. از همان زمان شائبه کم‌کاری حبیب گردانی و مهدی کیانی مطرح شده بود. شائبه‌هایی که ابتدا جامعه فوتبالی آن را به بدبینی نسبت داده بود.


اما حالا مشخص شد، صحبت‌هایی که از روی سکوهای یادگار امام بلند شده بود خیلی هم بی‌راه نبود. همان طور که تراختوری‌ها پیش‌بینی کرده بودند گردانی امروز لباس سپاهان را به تن کرد.

 

این انتقال در حالی رخ داد که گردانی از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت. مهدی کیانی هم قصد ندارد برای فصل آینده در تراکتورسازی توپ بزند. آیا سپاهان از همان زمان مذاکره را با بازیکنان تراکتورسازی آغاز کرده بود؟

 

مدافع جدید سپاهانی‌ها در آخرین مصاحبه‌اش آتش این جنجال را بیشتر کرد و در نقل قولی طوفانی گفت: «از خوشحالی این که توانستم به سپاهان بیایم دیشب خوابم نبرد!»

 

مطمئنا هواداران تبریزی به راحتی از این نقل قول مدافع سابقشان نخواهند گذشت.

 

از سوی دیگر با این انتقال هواداران و مسئولان پرسپولیس هم از مدافع سابق تراکتورسازی دلخور و عصبانی شده اند. چرا که گردانی با استفاده از بازارگرمی از نام پرسپولیس به چانه زنی با سپاهانی ها پرداخت و همه سرخ ها را سر کار گذاشته بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
امیر اسلامی

نظرات  (۹)

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ مهدی جباری
با عرض سلام و خسته نباشید
وب نکافان با رتبه 24000 ایران
اماده ی تبادل لینک با هر وبلاگ یا سایت
و اماده تبادل بنر (120 240 ) با وب هایی با رتبه بالاتر از 40000 
حتما سر بزنید
تبلیغات ثابت بالای صفحه 60 روز فقط 5000 تومن
تبلیغات متنی 60 روز فقط 2000 تومن
روزانه 500 ای پی
موفق باشید
این حق هر بازیکنی هست که تو فوتبال حرفه ای برای خودش تیم انتخاب کند،ولی هیچ بازیکنی حق ندارد برای اینکه به تیم مورد علاقه خودش برسد،به تیمی که در آن تیم بازی میکندو به هواداران تیمش خیانت کند.خصوصا خیانت به تیمی که بازیکن در آن تیم سرشناس شده است.
من به جای گردانی باشم، برای همیشه از شهر های آذربایجانی نقل مکان میکنم،تا حداقل در آینده فرزندانم،بین مردم آذربایجان، سرافکنده نباشند
 در مورد تبانی حبیب گردانی با سپاهان و کارشکنی وی در تیم تراختورهمه چیز مثل روز روشن هست و هیچ شکی درش نیست که دست دلالان سپاهان در کار بوده تا حبیب خودش را بزند به مصدومیت هم تیم از سمت راست فلج بشه هم سپاهان با کمک داوران در اخر لیگ علنا جلوی 3 تیم لیگ حداکثر امتیازات را بگیرد همانطور که در آخرین بازی جاسوس سپاهان نیز در تبریز دستگیر شد از اینکه حبیب گردانی فکر کرده می تواند با نوشتن نامه و چندیدن جمله احساسی و بزرگ کردن تیم تراختور و هواداران  آذربایجان می تواند یک ملت را گول بزند در واقع خودش را گول زده. سوالی که پیش می آد اینه که آیا کسی هست  پیگیر این تبانی کثیف و تقلب آشکار که خسارتهای هنگفتی را متحمل ورزش اذربایجان استادیوم و روحیه جوانان شمال غرب کشور و جامعه ورزشی ایران کرده باشد ؟ اگر جلو این کارهای خلاف قانون و خلاف اخلاقی گرفته نشود آینده جامعه ما چگونه خواهد شد ؟نباید حبیب گردانی بهمین راحتی به حال خود رها بشه .او برای رد گم کنی اول سراغ پرسپولیس رفت که در نوع خودش بیشتر شبیه به تاتر بود بعد با دست پاچه گی از طلب خود در تراختور گذشت تا زودتر قائله ساخت و پاخت اش تمام بشه و خودش را در آغوش مافیای فوتبال اصفهان بیاندازد . تا اینجای کار تمام نقشه های سپاهان و حبیب گردانی خوب و طبق نقشه پیش رفته ولی اگر کسانی در ایران باشند که دلسوز به جامعه ورزش و جوانان باشند و به موضوع درستکاری و راستگویی و صداقت بها بدهند باید به این موضوع مهم رسیدگی کنند .تا جلوی اینگونه دزدی ها و کم فروشی ها و خلاف ها گرفته بشه .
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ بیشرف زردی
به استادیوم یادگار امام خواهی امد دلقک زرد سی پاهان
دوستان عزیز در همه بازی های لیگ پانزده به خاطر حق خوری جمعه ننگ، به نشانه مرگ عدالت در ایران یک دقیقه اول همه بازی ها سکوت کنیم و بعد آن به مدت چند دقیقه بدون توجه به بازی شعارهایی علیه عوامل این جریان بدهیم، اجازه ندیم لیگ چهاردهم فراموش شود زنده نگه داشتنش وظیفه ما هوادارا هست، لطفا
بایدباشکایت به فیفا جلوی خلافهای فدراسیون اصفهان وخائنینی مثل تاج وکفاشیان وبهروان واصفهانیان ولک وگردانی وششگلانی واسبقیان و...گرفته شود والا باز سناریوئی دیگر وقویتر برای حذف تراکتور از همان هقته های اول می نویسند
متاسفم برای اینکه خیلی از دوستان از فوتبال چیزی حالیشون نیست.واقعا برای اینجور مطالب متاسفم که میزارن توی سایتها الکی و دروغ.دوست عزیزی که این مطالب رو گذاشتی چرا به دروغ به فرزند اذربایجان تهمت میزنی.اقایانی که نمیدونید بدونید اولین قربانی رسول خطیبی بود به خاطر اینکه عباسی مدیر عامل باشگاه بهش گفتن که کلیه بومی ها رو از تیم بزار کنار .یکم واقع بینانه باشین یکم فکر کنین بعدش تصمیم بگیرین حرف بزنین.متاسفم از کسایی که بلد نیستن درست فکر کننو با هر مظلب دروغین تهمت میزنن. 
سلام دوستان تراختوری من از همه شما عاجزانه خواهش می کنم احساساتی عمل نکید وسنجیده اقدام کنید ببینید یه بازیکن را به زور از تیم می گذارند کنار بعد انتظار دارین بیاد بشینه تو خونه اش ؟خوب حبیب حق داره برای آینده اش تصمیم بگیره اونم زن وخانواده وبچه داره ... متاسفانه یه پروژه ضد بومی کلید خورده که ریشه اش بر می گرده به اون بالا دستیها یعنی دستور از بالاست که تراختور هویت نداشته باشه و بازیکنای قدیمی ومتعصب تو تیم نمونند ما هم با اونا داریم همراهی می کنیم ترا به هر کی می پرستید تمومش کنید وبا آبروی یه نفر بدون مدرک وسند بازی نکنید ...
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ اوکتای تورک
عیار طلا در محک سنجیده میشه . عیار انسانها در اعمالشان . اون از حبیب گردانی خائن خیانت گر . اینهم از آندرانیک تیموریان که جانمردانه کارشو به پایان رساند و بدون اینکه خیانتی در کارش باشد فصل رو با پایان رساند و رفت . الان تقریبا وقت اذان هست از خداوند بزرگ یکبار دیگر استدعا دارم که به کسانی که در فکر خیانت به آذربایجان مظلوم هستند و آشکارا به اذربایجان و ملت اش خیانت می کنند جزایی در خور خودشان بدهد و لعنتشون کند انشالله آقای حبیب گردانی  این خیانت تو هر گز و هر گز از یادها نخواهد رفت به امید روزی که خواری خائنین را همگی ببینیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی